BMarcellus píše: ↑23 pro 2020, 15:40
Čau,tak kde je to pokračování?
Cau,
auto sme koncom minuleho roka testovali - konkretne koncom Oktobra /zaciatkom Novembra 2019 na okruhu Vysoke Myto. Predtym sa posielal na repas podvozok do Protlum – zadne tlmice boli zrepasovane, predne tlmice sme si dali vyrobit uplne nove, nakolko sme potrebovali iste upravy a inak sa to nedalo. Tie nam v Protlum vyrobili a zadky zrepasovali za vybornu cenu...
Na okruhu sme boli 2x s odstupom cca 2 tyzdne. Po prvom teste sme spravili par uprav - vymenili sme zadne pruziny za tuhsie, upravili sa predne ramena - chalani z Profi Performance popracovali na ich spevneni... A dal som prenastavit samosvorny diferencial - znizili sme predpatie a vymenila sa jedna jeho cast - aby pracoval jemnejsie a mal plynulejsi nabeh.
Test c. 2 dopadol velmi dobre - jazdili sme na okruhu sami cca 1.5 hodiny, bez akychkolvek problemov, vsetko fungovalo ako malo. Hrali sme sa len s tlakmi v pneu, nastavenim stabilizatora atd. Nasledne sa este spravili vyztuhy zadnych ramien, finalne navazilo, spravila finalna geometria a zobral som si auto z Profi Performance.
Geometria:
odklon Fr -2,4 / R -2,2
sbíhavost -2mm / +3mm celková
záklon 5 st
Tento rok sa jazdilo velmi malo – neboli na to podmienky... Musel som absolvovat TK/EK a trvalo to. Nasledne Corona...
Celkovo to vsak funguje perfektne... Podvozok aj samosvor maka presne tak, ako ma. Treba si vsak na to zvyknut a jazdit, jazdit, jazdit. Auto je urcite rychlejsie ako jazdec. Rozdiel v rychlosti znacny... Nemam to zmerane, ale predtym bolo moje N-ko na P. Babe +- na dohlad, teraz tak max 2 zakruty a potom zmizne, rozdiel v rychlosti min. 10s.
co je dolezite, auto je ovela kludnejsie, lepsie sa s nim jazdi, velmi dobre sa ovlada... Jazdi sa s nim prijemnejsie ako predtym/ resp. to sa neda ani porovnavat, rozdiel je obrovsky...
Nasledne nebol cas, ine starosti a problemy, takze sa nejazdilo. Akurat sa vybrala prevodovka na kontrolu / repas