Žádnou takovou firmu bohužel neznám a ani sem nenašel.
Awatar - Nissan Silvia S15
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Hledal jsem to už na své, zapátrám ve svých análech Jak to máš vůbec vymyšlené s posilovačem ? Bude nebude? Hydraulika nebo naroubuješ něco elektronického ?
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Díky, FD by mělo mít 15.0:1, což není taková tragédie, na kopec by mohlo být rychlejší, ale třeba na Nordschleife by to bylo fajn. Koukal jsem na něj, ale je celkem chatrný a stojí celkem dost.
Nejradši bych nechal sériovou pumpu z s15, je v dobrém stavu, sedí na motor, nemusím se bát, že to bude trhat řemeny, protože je pumpa lehce vychýlená apod. Na elektrickou bych musel řešit alternátor, protože nevěřím, že by to ten sériový, i když zrepasovaný dlouhodobě zvládnul. S15 pumpa má celkem malý tlak (80bar), to BMW řízení je dělané na 120bar, ale předpokládalo se trochu tužší řízení a kdyby to pumpa nedala, tak by se teprve až řešila silnější. Opačně by to asi byl problém, protože by to mohlo vytlačit nějaké těsnění. S jakým tlakem pracuje řízení z GC8 netušim a nepodařilo se mi to zjistit.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Tak motor poskládaný podle specifikace jakou jsem chtěl, ještě se musí dořešit sání a spojka a můžou mi ho poslat do ČR.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Super ty záslepky sání. Je super když lidi ví
Co dělají .
Co dělají .
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
To je výfuk, bohužel nissan má svody n druhé straně jak Toyota. Tak ve Forward autu vědí co dělají, nakonec motor není nový, ale je původem z Kawabatovi závodní s13, se kterou jezdil v Rusku. Motor se rozebral, zkontroloval a složil. Nechal jsem si tam dát akorát jiné vačky, aby se zachovalo VVL na obou vačkách a jsou tam nový Darton Sleeves vložky a dala se tam dvoulitrová klika místo 2,3l (kvůli otáčkám a případné ceně náhrady). Hlava je naportovaná na Stage 2. Ve výsledku se dělá downgrade ze 750koní na 500-550koní (limitem bude turbo a palivo).
- speedy_s
- Příspěvky: 2845
- Registrován: 28 dub 2008, 18:25
- Bydliště: Stone District
- Kontaktovat uživatele:
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
tomu se říká mít motor s pěkným rodokmenem
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
91´Mazda Savanna RX-7 FC3S
91´Mazda Savanna RX-7 FC3S
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Speedy_s: hlavně aby to jelo jak má, možná radši začnu stavět pomalu ještě jeden, kdyby náhodou.
Jinak teď se projekt zasekl na přípravě topení, jelikož tam nejde namontovat, když se dělal rám, tak sem si nechal použít sériovou trubku pod palubkou, ale tim, že se přivařila, tak tam topení nešlo vsadit. Snažil jsem se to vymyslet způsobem, aby se tam dalo dát topení, ale rám nepřišel o homologaci. Shodou okolností FIA letos vydala seznam homologovaných spojů pro rám, umístění spojů se prokonzultovalo s technikem z FIA a pod odsouhlasení se spoje objednali z customcages.co.uk, tento týden dorazili, tak se bude moci pokračovat.
https://www.fia.com/sites/default/files ... n_2021.pdf Zároveň se začali dávat průduchy a vedení vzduchu do palubky:
Jinak teď se projekt zasekl na přípravě topení, jelikož tam nejde namontovat, když se dělal rám, tak sem si nechal použít sériovou trubku pod palubkou, ale tim, že se přivařila, tak tam topení nešlo vsadit. Snažil jsem se to vymyslet způsobem, aby se tam dalo dát topení, ale rám nepřišel o homologaci. Shodou okolností FIA letos vydala seznam homologovaných spojů pro rám, umístění spojů se prokonzultovalo s technikem z FIA a pod odsouhlasení se spoje objednali z customcages.co.uk, tento týden dorazili, tak se bude moci pokračovat.
https://www.fia.com/sites/default/files ... n_2021.pdf Zároveň se začali dávat průduchy a vedení vzduchu do palubky:
Naposledy upravil(a) Awatar dne 03 zář 2021, 22:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Taky se začalo dělat něco s kapotou.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Vypadlo mi tam “o”, … aby rám nepřišel o homologaci.
Okolo tý trubky mi tam to topení dát nešlo, ze všech stran tomu něco překáželo, takže se na dvou místech ta trubka přeřízne, zkrátí a místo těch kusů se tam vsádí ty homologované spoje, dozapíše se to do homologace rámu a musím uchovat u homologace rámu taky doklady o nákupu těch homologovaných spojek, aby šlo doložit, že byly zakoupený u licencovanýho prodejce z toho seznamu (odkaz výš v příspěvku). Ještě jsem s technikem FIA konzultoval umístění těch spojů a komunikaci si pro jistotu uložím, kdyby s tim měl někdo v budoucnu problém. Ale to je jenom v případě, že bych s tim chtěl jet nějaký závod, ale když už se to staví pořádně, tak ať to je pořádně.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Trubka pod palubkou upravena a může začít hraní si s topením:
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Ahoj, povedlo se ti vyřešit to řízení? RX-7 FC má taky pěkně ostré (2,75ot. od dorazu k dorazu), tak třeba by bylo použitelné
90' 323F BG GT - ex daily
87' RX-7 FC TII - rotary monster
86' RX-7 FC - crazy swap boro project
92' RX-7 FD - barn find beauty
98' E39 523i - daily
01' MX-5 NBfl Sportive - boro cabrio - sold
77' RX-3 - amazing youngtimer
90' NA Miata 1.8 kompresor - smile machine
"if you don't care for a rotary engine, it won't care for you"
87' RX-7 FC TII - rotary monster
86' RX-7 FC - crazy swap boro project
92' RX-7 FD - barn find beauty
98' E39 523i - daily
01' MX-5 NBfl Sportive - boro cabrio - sold
77' RX-3 - amazing youngtimer
90' NA Miata 1.8 kompresor - smile machine
"if you don't care for a rotary engine, it won't care for you"
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Bohužel nepodařilo, asi dám nové aftermarket z s14 a budu se modlit, že jednoho dne najdu s13 řízení z HI-CAS verze.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Pokračování s úpravou topení. Bylo potřeba rozřezat těleso větráku a upravit nasávacá klapky tak, aby byla zachovaná funkce vnitřní cirkulace, ale aby se tam větrák vešel i když je tam rám.
Dále úchyty pro 5. a 6. bod pásů pro řidiče i spolujezdce.
Dále úchyty pro 5. a 6. bod pásů pro řidiče i spolujezdce.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Pak dorazili nějaký drobnosti, podařilo se mi přesvědčit Wosp Performance, aby udělali alternátor pro SR20, díky Garage-D. Je teď možný ho objednat přes Garage-D a verze jsou 175A a 320A. Já jsem vzal 175A, měla by stačit (vyšší spotřeba díky 3-4 palivovým pumpám, elektrická vodní pumpa, 2 ele větráky na olejové chladiče, silnější cívky a možná elektrická vrtule na vodní chladič, ale nejdřív zkusím s viskou, mám s ní dobrý zkušenosti, tak uvidíme, jestli to uchladí). Alternátor má billet body, tak uvidíme co zvládne. Kdyby někdo chtěl tak mám teď sériový repasovaný alternátor na SR20 (80A) na prodej.
Dále se mi podařilo sehnat náfuky na AERO nárazník z Malajsie. Jednoho dne jsem našel fotky nástavců nárazníku od firmy Behrman, řekl jsem si, že to je přesně úprava sériového vzhledu co by se mi líbila, dělají je v karbonu a karbon-kevlaru, tak začla honička za tím je dostat do ČR. Znamenalo to komunikaci asi s 3 eshopy v japonsku, pak i dovozci a nakonec i opětovné otravování známích co mám v Japonsku. Odpovědi byly většinou "nejde" bez vysvětlení, ale poté se mi konečně podařilo zjistit, že Behrman to samostatně neprodá, protože to pasuje pouze na jejich nárazník (i když vypadá velice podobně jako sériový AERO), ale karbon kevlarovou verzi nárazníku nevyrobí, protože laminát je dostatečně pevný. Takže už jsem se bál, že bude potřeba další vývoj, jenže jsem dostal odkaz na malou dílnu v Malajsii, která vrobila z laminátu verzi sedící na AERO s15 nárazník. Takže jsem si je od nich objednal (naštěstí poslali do ČR, i když to chtělo trochu nahánění) a mám teď laminátovou verzi, která se bude muset doupravit a předělat do karbonu. Člověk by nevěřil kolik starostí způsobí jedna fotka.
Fotka co to způsobila (Behrman bodykit):
Laminátové nasávače, co dorazili:
A ještě odhalené části karoserie jdou do základovky, aby se auto dalo převážet, bez obav z toho, že to zrezne.
Dále se mi podařilo sehnat náfuky na AERO nárazník z Malajsie. Jednoho dne jsem našel fotky nástavců nárazníku od firmy Behrman, řekl jsem si, že to je přesně úprava sériového vzhledu co by se mi líbila, dělají je v karbonu a karbon-kevlaru, tak začla honička za tím je dostat do ČR. Znamenalo to komunikaci asi s 3 eshopy v japonsku, pak i dovozci a nakonec i opětovné otravování známích co mám v Japonsku. Odpovědi byly většinou "nejde" bez vysvětlení, ale poté se mi konečně podařilo zjistit, že Behrman to samostatně neprodá, protože to pasuje pouze na jejich nárazník (i když vypadá velice podobně jako sériový AERO), ale karbon kevlarovou verzi nárazníku nevyrobí, protože laminát je dostatečně pevný. Takže už jsem se bál, že bude potřeba další vývoj, jenže jsem dostal odkaz na malou dílnu v Malajsii, která vrobila z laminátu verzi sedící na AERO s15 nárazník. Takže jsem si je od nich objednal (naštěstí poslali do ČR, i když to chtělo trochu nahánění) a mám teď laminátovou verzi, která se bude muset doupravit a předělat do karbonu. Člověk by nevěřil kolik starostí způsobí jedna fotka.
Fotka co to způsobila (Behrman bodykit):
Laminátové nasávače, co dorazili:
A ještě odhalené části karoserie jdou do základovky, aby se auto dalo převážet, bez obav z toho, že to zrezne.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Jen se zeptám, nebylo by jednodušší ten větrák vytisknout na 3D tiskárně?
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Jestli myslíš ten nasávač, tak jednodušší asi ne. Musel by se naskenovat nárazník, a pak by musel někdo udělat 3D model, ten by se vytisknul a podle něho by se udělala forma na karbon. To by bylo už asi lepší naskenovat nárazník, udělat 3D model a podle něj udělat formu pro karbonový díl, ale to by vyšlo asi dráž, než jakou cestu jsem zvolil.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Tak dvě vrstvy základovky a vytmelení hotovo:
Taky už mám první várku šroubů (očištěno, černý zinek a odvodíkováno), nakonec se všechny nepoužijí, ale nechtělo se mi tam vracet staré šrouby ani na převoz:
Ještě dorazilo pár drobností (těsnění pod VE svody, řemenice TAARKS, gumové dorazy pro kapotu a dveře, náhradní klíč, konektory pro plynový pedál a alternátor):
Taky už mám první várku šroubů (očištěno, černý zinek a odvodíkováno), nakonec se všechny nepoužijí, ale nechtělo se mi tam vracet staré šrouby ani na převoz:
Ještě dorazilo pár drobností (těsnění pod VE svody, řemenice TAARKS, gumové dorazy pro kapotu a dveře, náhradní klíč, konektory pro plynový pedál a alternátor):
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Dorazil chladič, nejdříve od Mishimoto i s hadicema, ale nakonec jsem se rozhodl, že Mishimoto půjde pryč a místo toho se objednal CSF, CSF chladiče jsem používal na M3 a byl jsem s nima hodně spokojený, jenom jsou holt dražší než Mishimoto. Hadice jsem si nechal.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
zpátky na kolech, dále se musí pracovat na vedení vzduchu topení, pasování palubky a řešení středového tunelu.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Dodělány všechny průduchy na palubce:
Konečně dorazil motor, ještě se na něj namontovala nová vodní pumpa s vykuchaným vnitřkem (jako držák vrtule), protože bude elektrická vodní pumpa. Trochu mu to trvalo, jenom na cestě byl víc jak 3 měsíce a málem sem si pro něj musel do Finska, kde se zaseknul. Sání a spojku si budu už řešit sám, jelikož by to akorát ještě víc prodloužilo dodání.
Lehký speclist co je motor vlastně zač:
SR20DET blok
CP písty 9.3:1
Manley ojince
ARP hlavové štefty, Tomei štefty v bloku
Darton Sleeves
SR20VE olejová pumpa
ATI Super Damper
Taarks čidlo polohy vačky a kliky
Greddy olejová vana
Relokace olejového filtru
Mazworx napínák rozvodů
SR20VE hlava z P11
Supertech dvojité pružiny na ventilech
Supertech ventily
Supertech bronzové vodítka ventilů
Forward Auto stage 2 portování hlavy
BC rozvodová kola
Vačky Kelford 184ST (290/290, zdvih 10.6mm)
HKS svíčky M45 (JIS09)
Toyota cívky 90919-02266
Elektrická pumpa Davies craig EWP150 (150l/min)
Ještě dorazili nějaké drobnosti z Austrálie, odsazená TAARKS řemenice kvůli čidlu polohy kliky, těsnění na svody, konektory, šroubky na lišty okolo dveří, uložení chladiče a nové dorazy kapoty a dveří.
Konečně dorazil motor, ještě se na něj namontovala nová vodní pumpa s vykuchaným vnitřkem (jako držák vrtule), protože bude elektrická vodní pumpa. Trochu mu to trvalo, jenom na cestě byl víc jak 3 měsíce a málem sem si pro něj musel do Finska, kde se zaseknul. Sání a spojku si budu už řešit sám, jelikož by to akorát ještě víc prodloužilo dodání.
Lehký speclist co je motor vlastně zač:
SR20DET blok
CP písty 9.3:1
Manley ojince
ARP hlavové štefty, Tomei štefty v bloku
Darton Sleeves
SR20VE olejová pumpa
ATI Super Damper
Taarks čidlo polohy vačky a kliky
Greddy olejová vana
Relokace olejového filtru
Mazworx napínák rozvodů
SR20VE hlava z P11
Supertech dvojité pružiny na ventilech
Supertech ventily
Supertech bronzové vodítka ventilů
Forward Auto stage 2 portování hlavy
BC rozvodová kola
Vačky Kelford 184ST (290/290, zdvih 10.6mm)
HKS svíčky M45 (JIS09)
Toyota cívky 90919-02266
Elektrická pumpa Davies craig EWP150 (150l/min)
Ještě dorazili nějaké drobnosti z Austrálie, odsazená TAARKS řemenice kvůli čidlu polohy kliky, těsnění na svody, konektory, šroubky na lišty okolo dveří, uložení chladiče a nové dorazy kapoty a dveří.
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Takže kdy je první start ať si to zapíšu do diáře?
Re: Awatar - Nissan Silvia S15
Ave, tu pumpu máš i s Craig regulací, nebo pojedeš full?
auto moto technology